VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ (Hlučín)

Město Hlučín nabízí v obci Hlučín volnou pracovní pozici "VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ". Nástupní mzda je 25 280 – 37 170 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Obor(y):
Administrativa, Management
Obec:
Hlučín
Mzda:
25 280 – 37 170 Kč
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Minimální vzdělání:
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Adresa pracoviště:
Město Hlučín
Mírové náměstí 24/23
74801

Další informace o volném místu

Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.10/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ

Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).

Charakteristika činnosti: Výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a zákona č.283/2021Sb, stavební zákon – vše ve znění pozdějších změn a doplňků. Zejména zpracování podkladů k vydání rozhodnutí k provádění staveb a terénních úprav v ochranném pásmu pozemních komunikací, k umístění pevných překážek na pozemních komunikacích a k odstraňování zdrojů ohrožování na nich, rozhodnutí ke zřízení věcného břemene při umísťování dopravních značek na nemovitostech atd. Uplatňování stanovisek k územním plánům a regulačním plánům a závazná stanoviska v územním řízení z hlediska řešení místních a účelových komunikací. Vedení správního řízení a vydávání rozhodnutí jako speciálního stavebního úřadu. Příprava materiálů pro vedení MěÚ, rady města a zastupitelstva města. Zodpovědnost za chod oddělení.

Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Požadovaná kvalifikace: dle §30a) zákona č. 283/2021
- autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, apod.
- vysokoškolské vzdělání v oboru pozemní stavby, dopravní stavby apod.,
- vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo,
- vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví,
- střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví.

Jiné požadavky:
- vysoké pracovní nasazení,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- zvládání zátěžových situací,
- velmi dobrá znalost práce na PC,
- schopnost a ochota učit se novým věcem,
- praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
- schopnost vedení zaměstnanců,
- řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Nabízíme tyto benefity:
- 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
- příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
- peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
- prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
- vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Požadované doklady:
- profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem
- ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č10/2024“ . Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně nejpozději do 9.8.2024 do 8:00 hod na adresu: MěÚ Hlučín, Mírové nám.23, 748 01 Hlučín.

Kontakt na zaměstnavatele

Dagmar Suchánková
personalista
telefon: 595 020 223
email: suchankova@hlucin.cz

Město Hlučín
Hlučín
74801

telefon: 595 020 211
email: podatelna@seznam.cz


Poslední změna: před 7 měsíci